Τι είναι myOpel;

Το myOpel αναβαθμίζει την εμπειρία Opel, υποστηρίζει την φροντίδα του Opel σας, προσφέρει εξατομικευμένες προσφορές, ειδικά προσαρμοσμένες στο όχημά σας, παρέχει πρόσβαση στις υπηρεσίες OpelConnect, και πολλά ακόμα.

Σε ποιον απευθύνεται το myOpel;

Ως μία ειδικά προσαρμοσμένη υπηρεσία για τους πελάτες μας, το myOpel είναι τέλειο για τους κατόχους Opel.

Το myOpel προσφέρεται δωρεάν;

Ναι, το myOpel προσφέρεται δωρεάν σε όλους τους κατόχους Opel.

Πώς μπορώ να αξιοποιήσω στο μέγιστο βαθμό το myOpel;

Όσο περισσότερο γνωρίζουμε εσάς και το Opel που οδηγείτε, τόσο καλύτερα μπορούμε να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας, αποκλειστικά για εσάς. Απλά προσθέστε το όχημά σας στο λογαριασμό myOpel, τα στοιχεία σας στην ενότητα ''Τα στοιχεία μου'' , επιλέξτε τον επιθυμητό Διανομέα/Εξ. Επισκευαστή μέσω του “Ο Διανομέας/Εξ. Επισκευαστής μου” και υποδείξτε μας με ποιο τρόπο επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Πού μπορώ να βρω προσφορές Opel;

Μόλις συνδεθείτε, θα βρείτε τις προσφορές μας στην ενότητα «Επισκόπηση». Εάν μας έχετε δώσει επιπλέον πληροφορίες για το αυτοκίνητο και τον επιθυμητό Εξ. Επισκευαστή, οι προσφορές που θα δείτε θα είναι αποκλειστικές για εσάς και το Opel σας.

Πώς μπορώ να αποκτήσω αυτές τις προσφορές;

Μπορείτε να αποκτήσετε τις προσφορές μας σε οποιονδήποτε Εξ. Επισκευαστή του Δικτύου Opel. Χρησιμοποιώντας τον Εντοπισμό Διανομέα/Εξ. Επισκευαστή μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο Συνεργείο Opel και να το αποθηκεύσετε στο προφίλ σας, ως Εξ. Επισκευαστή της προτίμησής σας.

ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗ Η ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΣΕΡΒΙΣ;
Το Service Reminder είναι ένα εργαλείο που σας ενημερώνει για προγραμματισμένους ελέγχους του αυτοκινήτου σας. Αφού συνδεθείτε, απλά εισάγετε τον Αριθμό Πλαισίου (VIN) του Opel σας και εμείς θα σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημερομηνία των προσεχών ελέγχων/σέρβις.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΣΕΡΒΙΣ;
Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ο Αριθμός Πλαισίου (VIN) από τα έγγραφα του αυτοκινήτου σας. Μετά, εμείς υπολογίζουμε τις ανάγκες του Opel σας για σέρβις με βάση την ταξινόμησή του. Εάν επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, εισάγετε τον Αριθμό Πλαισίου (VIN) όταν προσθέτετε το όχημά σας στον myOpel λογαριασμό σας. Μην παραλείψετε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας, ορίζοντας το μέσον επικοινωνίας της προτίμησής σας, στην ενότητα το προφίλ μου.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ;
Τα διαστήματα σέρβις διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο, αλλά μπορείτε να βρείτε τι προτείνει ο κατασκευαστής στο Εγχειρίδιο Οδηγιών Χρήσης του αυτοκινήτου σας. Εάν εξακολουθείτε να έχετε αμφιβολία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με ένα συνεργάτη του δικτύου της Opel και αυτός με χαρά θα σας εξυπηρετήσει.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ONLINE SERVICE REQUEST;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το online εργαλείο για να κλείσετε ραντεβού σέρβις με έναν Εξ. Επισκευαστή Opel. Μπορείτε επίσης να τον ενημερώσετε για τις ανάγκες του οχήματος σας εκ των προτέρων,  ώστε να είναι έτοιμος για την επόμενη επίσκεψή σας στο συνεργείο. Ο Εξ. Επισκευαστής Opel θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό μόλις λάβει το αίτημα κλεισίματος ραντεβού.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΟΔΗΓΙΩΝ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ;
Τηλεφωνήστε σε οποιονδήποτε Διανομέα/Εξ. Επισκευαστή Opel και ζητήστε το τμήμα ανταλλακτικών. Οι υπεύθυνοι θα παραγγείλουν το εγχειρίδιο που ζητάτε.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα ανταλλακτικών οποιουδήποτε Διανομέα Opel και οι υπεύθυνοι θα σας βοηθήσουν να βρείτε αυτό που χρειάζεστε. Για αξεσουάρ, μπορείτε επίσης να ελέγξετε τον κατάλογο των αξεσουάρ μας. Σύνδεσμος με τον κατάλογο υπάρχει στη σελίδα Overview, δεξιά, κάτω από τις προσφορές Opel.

Πρέπει να καταχωρήσω όλες τις πληροφορίες στο προφίλ μου;

Παρακαλούμε καταχωρήστε όλες τις πληροφορίες στο προφίλ σας. Όσο καλύτερα γνωρίζουμε εσάς κα το Opel που οδηγείτε, τόσο περισσότερο μπορούμε να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας και το περιεχόμενο αποκλειστικά για εσάς.

Μπορώ να καταχωρήσω περισσότερα από ένα αυτοκίνητα;

Ναι, μπορείτε να καταχωρήσετε μέχρι τέσσερα αυτοκίνητα σε έναν λογαριασμό. Για να ξεκλειδώσετε όλες τις λειτουργίες που σας προσφέρει το myOpel, την επόμενη φορά που θα επισκεφθείτε το Διανομέα/Εξ. Επισκευαστή σας, ζητήστε μία ταυτοποίηση του οχήματος/των οχημάτων σας.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;

Η αλλαγή των στοιχείων σας γίνεται στην ενότητα ''Τα στοιχεία μου'', στο ανοιγόμενο μενού, κάτω από το όνομα χρήστη 

Γιατί πρέπει να εισάγω έναν Αριθμό Πλαισίου (VIN);

Εάν γνωρίζουμε τον Αριθμό Πλαισίου σας (VIN), μπορούμε να εξατομικεύσουμε τις υπηρεσίες και τις προσφορές μας, καθώς μας παρέχει ακριβείς πληροφορίες για το Opel σας. Μπορείτε να βρείτε τον Αριθμό Πλαισίου (VIN) στην άδεια κυκλοφορίας του Opel σας. Το VIN υπάρχει επίσης πάνω στο όχημα, στο σημείο που το ταμπλό τέμνει το παρμπρίζ, στην πλευρά του οδηγού, ή στη κολόνα της πόρτας στην πλευρά του οδηγού, στο σημείο που ασφαλίζει η πόρτα όταν κλείνει.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του οχήματός μου;

Ένας μεγάλος αριθμός δεδομένων μπορεί να δημιουργηθεί από τη βάση δεδομένων μας μόλις εισάγετε τον Αριθμό Πλαισίου (VIN). Δεν υπάρχει λόγος να χάνετε χρόνο ψάχνοντας τα έγγραφά σας και εισάγοντας τις πληροφορίες. Μετά την καταχώρηση του Αριθμού Πλαισίου, πηγαίνετε απλά στο ‘Λεπτομέρειες Οχήματος’, όπου θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για το επιλεγμένο όχημα.

Δεν έλαβα email ενεργοποίησης. Πώς μπορώ να συνδεθώ;

Παρακαλούμε ελέγξτε μήπως το email ενεργοποίησης του λογαριασμού σας βρίσκεται στο φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Εάν δεν είναι εκεί, παρακαλούμε προσπαθήστε να συνδεθείτε. Κάποιες επιλογές θα εμφανιστούν κάτω από τα στοιχεία σύνδεσης, τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε για να ξαναστείλετε το email ενεργοποίησης στο Ιnbox/Εισερχόμενα σας.

Έχασα ή ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου (password), πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο, κλικάροντας στην ''Σύνδεση'' στην Αρχική Σελίδα και στη συνέχεια επιλέγοντας το σύνδεσμο «Ξέχασα τον Κωδικό Πρόσβασης».

Πώς μπορώ να διαγράψω το λογαριασμό μου στο myOpel;

Μπορείτε να διαγράψετε το λογαριασμό σας οποιαδήποτε στιγμή, αν και ελπίζουμε να μην θελήσετε. Μπορείτε να διαγράψετε ορισμένες πληροφορίες από την ενότητα ''Τα στοιχεία μου'', ή να απενεργοποιήσετε ολόκληρο το λογαριασμό myOpel Web . Για να γίνει αυτό κλικάρετε στο «Διαγραφή από το myOpel Web» στην ενότητα''Τα στοιχεία μου'' και επιβεβαιώστε αυτή την ενέργεια. Η απενεργοποίηση του λογαριασμού σας δεν θα αλλάξει τις επιλογές σας ως προς τον επιθυμητό τρόπο επικοινωνίας. Για να μην λαμβάνετε επικοινωνία, παρακαλούμε ενημερώστε τις προτιμήσεις επικοινωνίας σας, επιλέγοντας το «Διαγραφή από το myOpel Web».
Καταργώντας την εγγραφή σας στο myOpel Web, η εφαρμογή myOpel App και – εάν ισχύει – ο λογαριασμός σας OpelConnect δεν θα διαγραφούν. Για να αφαιρέσετε ή απενεργοποιήσετε την εφαρμογή myOpel App /ή το λογαριασμό OpelConnect, παρακαλούμε συνδεθείτε απευθείας, χρησιμοποιώντας τα ίδια στοιχεία σύνδεσης και ακολουθήστε τις οδηγίες της αντίστοιχης πλατφόρμας. 
Για μόνιμη διαγραφή του λογαριασμού σας και όλων των σχετικών στοιχείων, παρακαλούμε στείλτε email με το αίτημά σας στο: privacyrights-opel@mpsa.com.

Ήμουν μέλος του προηγούμενου myOpel. Οι κωδικοί της παλιάς σύνδεσης εξακολουθούν να λειτουργούν;

Ναι. Έχουμε μεταφέρει τα στοιχεία του λογαριασμού και σύνδεσής σας στο νέο myOpel, για να μπορείτε να συνδέεστε όπως στο παρελθόν. Μπορεί να σας ζητηθεί να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης καθώς έχουμε αναβαθμίσει τους κανόνες ασφαλείας.

Τι συμβαίνει εάν έχω μία νέα διεύθυνση email ή δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σΤΟ email με το οποίο έκανα την εγγραφή;

Εάν έχετε νέα διεύθυνση email ή δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε προηγούμενη διεύθυνση email αλλά θυμάστε τον κωδικό πρόσβασής σας, πηγαίνετε στο ''Τα στοιχεία μου'' στο ανοιγόμενο μενού και αλλάξτε τη διεύθυνση email. Εάν δεν μπορείτε να θυμηθείτε τον κωδικό πρόσβασής σας, και δεν έχετε πρόσβαση στην παλιά διεύθυνση email θα χρειαστεί να κάνετε εκ νέου εγγραφή ως μέλος του myOpel.

ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ Ή ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ;  
Εάν δεν έχετε ενημερώσει τους χάρτες του αυτοκινήτου σας τον τελευταίο χρόνο ή και περισσότερο, ήρθε η ώρα να το κάνετε. Συνδεθείτε στον myOpel λογαριασμό σας και αναζητήστε τις τελευταίες ενημερώσεις χαρτών & λογισμικού. Κάθε ενημέρωση χαρτών περιέχει νέους και διαφοροποιημένους δρόμους, σημεία ενδιαφέροντος και διευθύνσεις. Τα δεδομένα αυτά βελτιώνουν την ακρίβεια καθοδήγησης του συστήματος πλοήγησης και τη συνολική λειτουργικότητα.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ;
Συνδεθείτε στον myOpel λογαριασμό σας και αναζητήστε τις τελευταίες ενημερώσεις χαρτών & λογισμικού. Εάν δεν υπάρχει ακόμα κάποιο όχημα στο γκαράζ του myOpel, προσθέστε το εισάγοντας τον αριθμό πλαισίου (VIN) του αυτοκινήτου σας στο τμήμα Προσθήκη Οχήματος. Θα βρείτε τον αριθμό πλαισίου (VIN) στα έγγραφα του αυτοκινήτου, στο ταμπλό (στην εξωτερική πλευρά) ή στην κολόνα της πόρτας.  Ανάλογα με το μοντέλο Opel, το myOpel θα σας κατευθύνει στη σωστή πηγή για τις διαθέσιμες ενημερώσεις. Εκεί θα μπορέσετε να βρείτε τις οδηγίες για τις ενημερώσεις χαρτών και / ή λογισμικού. Εάν δεν έχετε myOpel λογαριασμό, πηγαίνετε στο my.opel.gr ή κατεβάστε το myOpel App και δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Αφού συνδεθείτε στο νέο myOpel λογαριασμό σας, προσθέστε το Opel σας στο εικονικό γκαράζ εισάγοντας τον αριθμό πλαισίου (VIN) του αυτοκινήτου σας στο τμήμα Προσθήκη Οχήματος. Πηγαίνετε στο τμήμα Λεπτομέρειες Οχήματος για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες ενημερώσεις χαρτών και λογισμικού. 
 
ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΡΩΣΗ ΧΑΡΤΩΝ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΝΕΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ; 
Μερικές ενημερώσεις χαρτών μπορεί να περιλαμβάνουν νέες λειτουργίες. Ωστόσο, ορισμένες λειτουργίες και δεδομένα διαφέρουν από το ένα σύστημα πλοήγησης στο άλλο.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΑΡΤΩΝ;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η εγκατάσταση των ενημερώσεων χαρτών μπορεί να γίνεται από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ενημερώσεις που διατίθενται για το Opel σας, πηγαίνετε στο τμήμα Λεπτομέρειες Οχήματος στον myOpel λογαριασμό σας.

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΑΡΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ;  
Γενικά όχι. Οι ενημερώσεις χαρτών είναι μοναδικές για το σύστημα πλοήγησης ενός συγκεκριμένου οχήματος. Τα συστήματα πλοήγησης διαφέρουν από μοντέλο σε μοντέλο και, σε ορισμένες περιπτώσεις, από χρονιά σε χρονιά.

Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΕΤΥΧΕ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε τοπικό συνεργάτη του δικτύου για υποστήριξη.

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ;
Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε τοπικό συνεργάτη του δικτύου για υποστήριξη.
 
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΕΝΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ. ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΙ;  
Όλες οι επισκευές πρέπει να πραγματοποιούνται από εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή.

ΕΊΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΜΟΥ;
Ναι, αντιμετωπίζουμε με μεγάλη σοβαρότητα την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας. Για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση των δεδομένων σας, παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας.

ΠΟΎ ΠΗΓΑΊΝΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΎΝ;
Τα στοιχεία σας θα είναι ασφαλή και εμπιστευτικά. Για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων σας, παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας.

ΤΙ ΕΊΝΑΙ OPT-IN; (ΣΥΓΚΑΤΆΘΕΣΗ)
Βασικά το «opt-in» μας επιτρέπει να σας προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες και προσφορές. Όσο περισσότερα γνωρίζουμε για εσάς, τόσο καλύτερα φροντίζουμε το αυτοκίνητό σας.

ΠΏΣ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΏ ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΕΣ;
Μπορείτε να διαγραφείτε (opt-out) από τις επικοινωνίες marketing οποιαδήποτε στιγμή, με σχετική επεξεργασία στις προτιμήσεις επικοινωνίας, στην ενότητα ''Τα στοιχεία μου'', την οποία μπορείτε να βρείτε στο ανοιγόμενο μενού, κάτω από το όνομα χρήστη, και κάνοντας «μη επιλέξιμη» στη σχετική επιλογή

ΠΏΣ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΑΛΛΆΞΩ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΊΛ ΜΟΥ;
Πηγαίνετε στην ενότητα ''Τα στοιχεία μου'', την οποία μπορείτε να βρείτε στο ανοιγόμενο μενού, δεξιά, κάτω από το όνομα χρήστη, και θα δείτε να εμφανίζονται τα υπάρχοντα στοιχεία. Ενημερώστε τα στοιχεία σας και επιλέξτε «Αποθήκευση» για να τα αποθηκεύσετε στο προφίλ σας

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Opel Hellas A.E.E., Λεωφ.Κηφισίας 56, 151 25 Μαρούσι, 210-6164600

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών email: customer.care.gr@opel.com 
τηλ.: 2112111543 

Πού μπορώ να βρω τον πλησιέστερο Διανομέα/Εξ. Επισκευαστή Opel;

Εάν δεν έχετε επιλέξει ακόμα τον Διανομέα/Εξ. Επισκευαστή της προτίμησής σας, παρακαλούμε κάντε το στη σελίδα “Επισκόπηση” κλικάροντας την επιλογή “Ο Διανομέας/Εξ. Επισκευαστής μου”, στην κορυφή του μενού πλοήγησης του myOpel. Εκεί, μπορείτε να αναζητήσετε έναν  Διανομέα/Εξ. Επισκευαστή με κριτήριο το όνομα, την πόλη ή την τοποθεσία σας.